Hjälp

För att skapa ett konto trycker du på “Registrera” i sida menyn på vänster sida. Du kommer då få fylla i dina uppgifter. Ett mejl kommer skickas till dig så snart registreringen gjord där du måste verifiera din mejl. Efter det är det bara trycka på “logga in”.

Om du inte fått något verifierings mejl var noga med att kolla skräppost mappen i din mejl. Om det inte finns där heller ska du skicka ett mejl till oss så kollar vi på det. Mejl då webmaster@rozzanscrap.se

Tryck på “Logga in” i menyn till vänster.

För att anmäla dig till våra event måste du köpa en biljett. Biljett köps på vår webbutik. Du hittar alla biljetter som ligger ute till försäljning just nu här: https://www.rozzanscrap.se/eventbiljetter

Alla kurser publiceras här: https://event.rozzanscrap.se/kurser/. För att kunna se alla kurser måste du ha ett konto och vara inloggad. 

Väl inne på kurs sidan står instruktioner på hur du gör.

Vill du avanmäla dig till en specefik kurs går du in på kurs sidan och trycker på knappen för avanmälan. 

Om du vill avanmäla dig till ett helt event skickar du ett mejl till oss på event.rozzanscrap.se. 

Det går inte få pengarna tillbaka för din biljett men du har möjligheten att sälja den vidare till en annan person. Detta måste meddelas till oss i god tid och vi måste få veta vem som ska komma istället för dig. 

När du köpte din biljett fick du en länk till ett dokument att ladda ner. I det dokumentet står det vilket sista datumet för en sådan ändring är. Generellt brukar det vara ca 2 – 3 veckor innan eventet eftersom det är då mat annat beställs. 

Även om du inte lyckas få din biljett såld önskar vi få vetskap om att du inte ska komma. 

Mejla oss på event.rozzanscrap.se så hjälper vi dig vidare.